wat ben jij een ongelofelijke frikandel. Kan ienmand deze kearel even verwijderen uit deze Hyve totdat hij zn Bassie en Adriaan theorie goed genoeg kent om weer mee te mogen doen aan een toelating.......
hahahaha dirk dirk dirk toch... ik heb dan mischien moeite met mn brommer certi maar die haal ik nog wel maar als jij het verschil tussen japie en harrie niet weet dan zul je je B&A certificaat nooit halen
ja wat k ook altijd zo mooi vond was dat als B en A ergens in LA waren en de boeven hen moesten vinden, dat de boeven na 2 tellen kijken met een 'verrekijker' B & A al meteen hadden gevonden. Hoe bedoel je, de wereld is klein...
die acrobaat is nog wel het meest irri, hij weet alles beter als een ander (bij bassie is dat niet zo moeilijk, maar dat ie slimmer is als de baron gaat er bij mij dus niet in, de baron is geniaal, zeer geniaal om niet te zeggen zeer, zeer geniaal )
Even jullie aandacht en respect voor het brilletje dat Japie draagt wanneer hij B en A spot in Griekenland... 1 vierkant en 1 rond glas! Hahaha! Stijlicoon!